sobota, 31 marca 2018

Nakrycia głowy na pisanki

Aura tegoroczna sprawiła, że nastroju swiątecznego w zasadzie nie odczuwałam.

A gdy już zaczęłam go odczuwać to nie w formie: "Ach, jak cudownie, zieleń, wiosna, wszystko się odradza, wykonajmy pisanki inspirowane ludowością!" (jak miałam zamiar robić to jeszcze miesiąc temu), tylko "Brrr, jak zimno, co by tu zrobić, żeby było mniej zimno?".

W sumie pozostało zrobić tylko jedno.

Czapeczki dla pisanek.


Wypasione.


Wełna, alpaka, merynos.



Sama nie mam takich.

I moje dzieci także nie :D.



Czapeczki się spodobały, ale w tak zwanym międzyczasie nieco się ociepliło i jedna z moich koleżanek zasugerowała, że może powinnam, zamiast oddawać się ocieplaniu pisanek, pozaklinać wiosnę za pomocą zrobienia nie wełnianych czapeczek, ale słomkowych kapeluszy.

Słomkowych kapeluszy to może nie, ale szydełkowe i wiosenne - czemu nie.


I z takimi właśnie pisankami wchodzę w Święta Wielkiej Nocy, a wszystkim (czterem ;)) Czytelnikom tego bloga życzę Wesołych Świąt i Wiosny w każdym aspekcie życia.


16 komentarzy:

  1. A mnie wliczasz? Czapki odjazdowe :D
    Dedytka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :D.

      Dziękuję w imieniu pisanek, którym ciepło :D.

      Usuń
  2. To ja się też wpycham ;) Czapeczki są absolutnie super, a ruda a`la Pippi to już mnie powaliła;D
    Wesołych i rodzinnych Świąt Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione - dziękuję. "Nawzajem" to wręcz nie wypada pisać, więc tylko - wszystkiego dobrego!

      Usuń
  3. Czapeczki i kapelutki cudne!
    Tak sobie pomyślałam, że pewien pan specjalnie głowę o szafkę rozbił przed Świętami, żeby taki kapelutek dostać i nosić ;-)
    Zdrowych i radosnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, chyba nie, wcześniej rozbił, niż je zobaczył, zdaje się :D.

      Usuń
  4. Radosnego świętowania życzę!
    Czapeczki i kapelusze przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest cudo - każde jedno😍
    Dobrego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ jeszcze jestem ja! Jeszcze ja! Piąta;-)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, pięciu czytelników! Nie śmiałam o tym marzyć <3!

      Usuń
  7. Czapeczki są super,ale kapelutki to brak słów...z zachwytu oczywiście.
    I te modelki!
    Chciałam przekazać podziękowania dla koleżanki-muzy za podsunięcie pomysłu,który Królowa Matka tak fantastycznie wcieliła w czyn.
    Sąsiadka z kl.c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przekażę.

      Modelki trzeba będzie pożreć... trochę szkoda ;).

      Usuń
  8. Ale fajny pomysł, nigdy bym na coś takiego nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pomysłów to ja akurat mam mnóstwo, nie wszystkie dobre ;)...

      Usuń