niedziela, 31 grudnia 2017

Cztery kocyki dla czterech chłopczyków - kocyk temperaturowy, jesień

Tak sobie pomyślałam, że na kolejny, ostatni kocyk nie powinnam pozwolić czekać moim Kochanym, Nielicznym (a wręcz Jedynemu) Czytelnikom przez kolejne pięć miesięcy, zwłaszcza, że ten jest już gotowy.

Kocyk Jesienny.

Ostatni.


Kolorystycznie wyszedł bardzo dopasowany do pory roku, której patronuje, ale też dość zróżnicowany, ponieważ jesień rozpoczęła się wrześniowym uderzeniem ciepła,


a skończyła grudniowymi przymrozkami,


więc kocyk ma w sobie i najciemniejsze (najcieplejsze) czerwienie z brązem, i najjaśniejsze (najzimniejsze) bledziutkie zielenie. Z cała paletą rudości i żółtości pośrodku.


Bordiurkę ma tradycyjną, więcej niż skromną, tak, żeby się nie różnił od trzech pozostałych.


I tak, z ostatnią pętelką bordiury, dotarłam do końca Wyzwania Kocykowego na rok 2017.

Oto są, wszystkie cztery.


Cztery temperaturowe kocyki dla czterech chłopców na cztery pory roku. Pamiętnik pogodowy roku 2017. Nigdy już nie będę mogła powiedzieć "Ach, tamto lato było koszmarne i zimne, a w tamtą zimę w ogóle nie było śniegu!" :).

Chociaż jednak jestem zadowolona, że spróbowałam (a jeszcze bardziej, że mi się udało :)) nie ukrywam, że odczuwam ulgę, że nie muszę już tak precyzyjnie odnotowywać pogody o określonej godzinie (ale ciągle sprawdzam, pewnie odwyknę za parę miesięcy, ale na razie wyuczony odruch trzyma się mocno) i pilnować się, żeby na pewno wykonać te obowiązkowe dwa rządki dziennie, bo jak nie wykonam, to mi się nawarstwi.

Teraz zamierzam oddawać się, zaczynać, porzucać i wracać do robótek nieregularnie, jak mi się będzie chciało i zgodnie z tym, co mi w duszy gra.


I z życzeniami, by tak samo wyglądał Wasz robótkowy rok 2018, radosny, obfity w pomysły i barwny, kończę mój ostatni post w roku 2017.

Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!

6 komentarzy:

  1. Piękne!!!Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyna Marek31 grudnia 2017 13:00

    Zazdroszczę Potomkom tych pięknych kocyków;) Gdybym Cię miała bliżej, przyszłabym na wycieraczce jęczeć o nauki, bo robótki zawsze lubiłam, ale nauczycielka mi niestety za wcześnie odeszła. Całej Waszej Rodzince życzę dobrego, radosnego Nowego Roku, A Tobie Aniu mnóstwa inspiracji, bo uwielbiam oglądać ich owoce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem, najlepszego nowego roku przede wszystkim. I bardzo dziękuję za życzenia - i za ciągłe wsparcie :).

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Kocyki piękne są (jak wszystko co tutaj Królowa Matka pokazuje) i jaką mogą kiedyś być super pamiątką z dzieciństwa dla Potomków.
    I bardzo podziwiam i gratuluje wytrwania w rygorze potrzebnym do ich zrobienia.
    Uboga Staruszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem!

      Mam nadzieję, że kocyki w ogóle przeżyją dzieciństwo Potomków ;)... bo na razie znajduję je wszędzie, wleczone po domu be cienia szacunku ;D.

      Od rygoru, ich robienia, wyznam, radośnie odpoczywam :D.

      Usuń